معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشکارن با الگو قرار دادن شهید سلیمانی یاد او را زنده نگه دارند.

عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم یادبود شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که از سوی جامعه ورزش کشور انجام شد، اظهار داشت: تسلیت ویژه‌ای را به خانواده این شهید بزرگوار عرض می‌کنم. امروز جامعه ورزش کشور پا به پای دیگر مردم ایران در دیگر نقاط کشور  در سوگ این شهید بزرگوار نشست. ورزش ایران علاقه ویژه‌ای به سردار حاج قاسم سلیمانی داشت.

احمدی: ورزشکاران با تاثیر گرفتن از شهید سلیمانی خدمتکاری واقعی برای مردم ایران باشند

ورزشکاران ما با تاثیر از  شهید سلیمانی خادم واقعی مردم ایران باشند

احمدی ادامه داد: به بهانه بزرگداشت این شهید والا مقام، جامعه ورزش کشور، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، باشگاه‌ها و ورزشکاران گرد هم آمدند تا یاد این سردار سرافراز را گرامی بدارند. امیدوارم بتوانیم در ورزش کشور با ترویج راه و رسم و مرام این شهید والا مقام در جهت تحکیم اخلاق ورزشی تلاش بیشتری داشته باشیم. ورزشکاران ما با تاثیر گرفتن از این شهید خدمتکاری واقعی برای مردم ایران باشند. ورزشکاران برای پیشرفت کشورمان و به اهتزاز درآوردن پرچم ایران و با الگو قرار دادن سردار سلیمانی، اخلاق و منش پهلوانی را هر چه بیشتر در ورزش مان زنده نگه خواهند داشت.


بیشتر بخوانید: صالحی امیری: آمریکا با جنایت اخیرش، جریان جدیدی را در خاورمیانه آغاز کرد


باید سردار سلیمانی‌های زیادی را پرورش دهیم

معاون فرنگی وزارت ورزش و جوانان افزود: کاری که سردار سلیمانی کرد، با مردم بودن، برای مردم بودن و خدمت کردن به مردم بود. در قبال مردم تواضع و فروتنی داشت و در مقابل دشمن قاطع و استوار بود. امیدوارم بتوانیم با ادامه این مسیر، در ورزش کشور سردار سلیمانی‌هایی را پرورش بدهیم تا به این شکل دین خودمان را به مردم ادا کنیم.

احمدی: ورزشکاران با تاثیر گرفتن از شهید سلیمانی خدمتکاری واقعی برای مردم ایران باشند

مردم بار‌ها نشان دادند که هیچ ترسی از استکبار جهانی ندارند

او در خصوص استکبار جهانی که در گذشته اقدامات خصمانه‌ای را نسبت به مردم و حتی ورزش ایران انجام داده است، اظهار داشت: تصور و خیال خام استکبار جهانی این است  که با ترور کردن چنین شخصیت‌هایی می‌تواند عرصه را برای خواسته‌های خود خالی کند، اما مردم ما بار‌ها نشان دادند که هیچ ترسی از استکبار جهانی ندارند. مردم همچون ۴۰ سال گذشته در مقابل استکبار ایستادگی خواهند کرد. مردم ما در این سال‌ها سردار سلیمانی‌های زیادی را در مبارزه با استکبار فدا کردند. این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت. 


 بیشتر بخوانید: علی نژاد: همه مسابقات به نام سردار سلیمانی برگزار می‌شود


احمدی گفت: ترامپ و امثال او باید به خوبی بدانند که این گونه ترور‌های وحشیانه خللی را در عزم مردم ایجاد نخواهد کرد و بلکه عزم و اراده مردم را برای زدن مشت محکمی به دهان یاوه گوی آن‌ها بیشتر خواهد کرد.  

احمدی: ورزشکاران با تاثیر گرفتن از شهید سلیمانی خدمتکاری واقعی برای مردم ایران باشند

ارتباط شهید سلیمانی با مردم، عمیق و قلبی است

او درمورد مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و همرزمانش و دعوت از مردم ایران برای حضور در این مراسم بیان کرد: ارتباط شهید سلیمانی با مردم، عمیق و قلبی است. همانطور که شاهد تشییع باشکوه پیکر این بزرگوار در عراق بودیم، در تهران نیز با یک استقبال چند میلیونی مواجه خواهیم بود. این استقبال نیز مشت محکمی بر دهان زیاده خواهان خواهد بود و خیال باطل آن‌ها محقق نخواهد شد و مردم ایران قدردان این شهید بزرگوار خواهند بود.

در جذب بازیکن و مربی خارجی باید نظارت وجود داشته باشد

معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان همچنین درخصوص قانونی که گفته می‌شود جذب بازیکن و مربی خارجی برای تیم‌های تحت تابع این وزارت باید با هماهنگی باشد، گفت: درباره جذب بازیکن‌ها در کشور قانونی داریم که حتما باید با هماهنگی و مجوز شورای برون مرزی باشد. فدراسیون فوتبال نیز موظف شده تا کمیته‌ای را برای نظارت دقیق‌تر برای جذب بازیکن و مربی خارجی تشکیل بدهد تا نظارتی در موضوع جذب بازیکن خارجی وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید: پهلوان زاده: در تاریخ شخصیتی مثل سردار سلیمانی وجود ندارد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار